Werkt Printler alleen via een app?

Mocht u geen geschikte computer hebben om onze app op te installeren. Bijvoorbeeld omdat u meerdere printers in uw netwerk heeft maar niet een computer die met allemaal in verbinding staat. Of geen computer die bijna elke dag de hele werkdag aan staat. Dan kunt u ook kosteloos gebruik maken van onze Printler Hub! De […]

Hoe verwijder ik de app

Let op: Voordat u de app gaat verwijderen, zorg eerst dat u uzelf afmeldt via: printler.nl/afmelden Windows 10: Druk op de [START]-knop (Windows logo) links onderin uw taakbalk zodat het Start-menu omhoog komt. Typ met het start menu open/omhoog op uw toetsenbord: taakplanner Klik aan de linkerkant op: Task Scheduler-bibliotheek Zoek in het bovenste venster […]

Hoe installeer ik de app?

Nadat u zich hebt aangemeld ontvangt u uw “persoonlijke” app. Dit is onze app waar uw gegevens al in verwerkt zitten zodat u hem alleen nog hoeft te installeren. Windows 10: Download uw persoonlijke app. Kopieer de “Printler” map naar: Deze PC/Computer >> (:C) Lokale schijf >> Program Files Open nu de “Printler” map en […]

Is mijn printer geschikt?

Bijna alle laserprinters die aan het netwerk zijn aangesloten zijn geschikt. Bijna alle inktprinters zijn niet geschikt behalve een paar OfficeJets. Twijfelt u wat voor printer u hebt staan? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zei kunnen u vertellen of u printer geschikt is of niet.

Kom nooit meer stil te staan met Printler, het easy MPS systeem van CartridgeCity.

Contact

Adres:

Breed 8
1621 KB, Hoorn
Nederland

E-mail:
info@printler.nl
 
Telefoon:
+31 (0)229 214 334

© PRINTLER 2020. Onderdeel van CartridgeCity. Kamer van Koophandel nummer 37119727. U kunt ons vinden op Breed 8, 1621 KB, Hoorn.