Werkt Printler alleen via een app?

Mocht u geen geschikte computer hebben om onze app op te installeren. Bijvoorbeeld omdat u meerdere printers in uw netwerk heeft maar niet een computer die met allemaal in verbinding staat. Of geen computer die bijna elke dag de hele werkdag aan staat. Dan kunt u ook kosteloos gebruik maken van onze Printler Hub! De...

Hoe verwijder ik de app

Let op: Voordat u de app gaat verwijderen, zorg eerst dat u uzelf afmeldt via: printler.nl/afmelden Windows 10: Druk op de [START]-knop (Windows logo) links onderin uw taakbalk zodat het Start-menu omhoog komt. Typ met het start menu open/omhoog op uw toetsenbord: taakplanner Klik aan de linkerkant op: Task Scheduler-bibliotheek Zoek in het bovenste venster...

Hoe installeer ik de app?

Nadat u zich hebt aangemeld ontvangt u uw “persoonlijke” app. Dit is onze app waar uw gegevens al in verwerkt zitten zodat u hem alleen nog hoeft te installeren. Windows 10: Download uw persoonlijke app. Kopieer de “Printler” map naar: Deze PC/Computer >> (:C) Lokale schijf >> Program Files Open nu de “Printler” map en...

Is mijn printer geschikt?

Bijna alle laserprinters die aan het netwerk zijn aangesloten zijn geschikt. Bijna alle inktprinters zijn niet geschikt behalve een paar OfficeJets. Twijfelt u wat voor printer u hebt staan? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zei kunnen u vertellen of u printer geschikt is of niet.

Kom nooit meer stil te staan met Printler, het easy MPS systeem van CartridgeCity.

Contact

Adres:

Breed 8
1621 KB, Hoorn
Nederland

E-mail:
info@printler.nl
 
Telefoon:
+31 (0)229 214 334

© PRINTLER 2022. Onderdeel van CartridgeCity. Kamer van Koophandel nummer 37119727. U kunt ons vinden op Breed 8, 1621 KB, Hoorn.