Ons verhaal

CartridgeCity is in 2005 in Hoorn opgericht omdat er een duidelijk vraag was naar goedkoper en milieubewuster printen. Printler is het MPS systeem van CartridgeCity. De ontwikkeling van Printler begon in mei 2017 en is na 2 jaar ontwikkelen en testen eindelijk uitgebracht voor het grote publiek. Tijdens de 2 jaar ontwikkelen en testen draaide het systeem naar volle tevredenheid bij verschillende MKB bedrijven in Noord-Holland. Een veel gehoorde reactie bij deze bedrijven is “Dit hadden we veel eerder moeten doen, wat een gemak!”

In mei 2017 zijn wij begonnen met het ontwikkelen van Printler omdat wij merkten dat er bij bedrijven niemand echt verantwoordelijk is voor de printers en de benodigdheden. Hierdoor kwam het geregeld voor dat bedrijven ons in “paniek” opbelden met de vraag of we “nu” een cartridge voor ze hadden, want ze moesten “nu” printen. Helaas duurt het nog steeds 1 werkdag om de cartridge via PostNL ook bij de klant te krijgen. Het bedrijf staat dus gewoon een dag stil wanneer dit gebeurt.

Dit komt omdat er pas een nieuwe cartridge wordt besteld wanneer er een “nood” is. Iedereen kent waarschijnlijk het verhaal met de wc-rol. Persoon A zit op de WC en komt er na een tijdje achter dat er geen WC-rol meer hangt. Dit komt omdat persoon B nog net genoeg WC-papier had om zijn/haar “ding” te doen. Omdat persoon B zijn/haar “ding” kon doen was er geen “nood” bij persoon B om de WC-rol te vervangen. Deze “nood” geldt voor heel veel dingen in het leven, zo ook voor het bestellen van de cartridges voor de printer.

Want zelfs wanneer de machine aangeeft dat de cartridge bijna aan vervanging toe is, wordt er vaak geen nieuwe cartridge besteld. Dit komt omdat:

  1. Vaak niemand specifiek verantwoordelijk is voor de printer en/of printsupplies.
  2. De “nood” er niet is voor degene die de melding te zien krijgt. Omdat hij/zij nog gewoon heeft kunnen printen.

De “nood” komt pas wanneer er iemand moet printen en de printer weigert omdat er een of meerdere¬† cartridges leeg zijn. Omdat wij na al die jaren nog steeds dagelijks “paniek belletjes” krijgen hebben we een app ontwikkeld die nu automatisch een nieuwe cartridge besteld wanneer de huidige cartridge op 10% staat en dus bijna aan vervanging toe is.

Zo schakelen we de zwakste schakel in het bestel proces uit “De gebruiker”, en zorgen we er voor dat bedrijven nooit meer stil komen staan omdat er weer eens geen cartridges zijn besteld.

Komt dit bekend voor? wees dan gerust dat dit gemakkelijk en kosteloos opgelost kan worden! Het enige wat u daarvoor dient te doen is u: aanmelden

Kom nooit meer stil te staan met Printler, het easy MPS systeem van CartridgeCity.

Contact

Adres:

Breed 29
1621 KA, Hoorn
Nederland

E-mail:
info@printler.nl
 
Telefoon:
+31 (0)229 214 334

© Printler 2019. Onderdeel van CartridgeCity. Kamer van Koophandel nummer 37119727. U kunt ons vinden op Breed 29, 1621 KA, Hoorn.